گلدان سفالی طرح کلاسیک باعث جلوگیری از سرماخوردگی شما می باشد

گلدان های گل از فرهنگ یونان باستان و مصر حفظ شده اند.گلدان سفالی طرح کلاسیک بیشتر از سرامیک، فلز یا چوب ساخته می شدند. با توسعه کارخانه تولید سفال در قرن 18، محصولات چینی تزئین شده ایجاد شد.

و گلدان های چینی به عنوان اصلی ترین تزئینات مرکزی میزهای غذاخوری مورد استفاده قرار گرفت. در قرن نوزدهم، به لطف تولید سری، تاکید زیادی بر طراحی لوازم مورد نیاز روزانه از نظر زیبایی شناسی در کل فضای داخلی شد.

اشاره به جنبش هنر و صنایع دستی در انگلستان حائز اهمیت است که اعضای آن سعی کرده اند با وجود تولید صنعتی، ارزش زیبایی شناختی محصولات را بر اساس روندهای تاریخی و صنایع سنتی حفظ کنند.

به عنوان مثال، ریخت شناسی کوبیسم سنت بزرگی در سرزمین های چک دارد. یک نمونه خوب شناخته شده گلدان های فلزی در فضای باز (شکل 1 در سمت راست) توسط نقاش در دهه 1920 است.

لوله گلدان گل، نویسنده دومین طرح گلدان گل برای میز آشپزخانه در نظر گرفته شده است و به ویژه برای گیاهان مناسب است. پایه از چوب ساخته شده است و شبکه آن مکانی را برای استوانه های شیشه ای جداگانه تشکیل می دهد. گلدان

دو نوع استوانه وجود دارد یا یک گلدان برای گیاهان خرد شده یا یک گلدان شیشه ای با شبکه زهکشی در پایین برای تخلیه یا مکیدن آب که همچنین می تواند به عنوان دریچه گلخانه ای برای پوشاندن گیاه در حال رشد استفاده شود.

پایه چوبی را می توان به طور جداگانه به عنوان گیاه جوانه زنی بذر نیز استفاده کرد. گلدان ها به شکل مدولار هستند تا مجموعه هایی با تعداد ردیف، گلدان و گلدان متفاوت ایجاد کنند. مواد طراحی شده لوله های شیشه ای (تولید آلمان)، چوب ضد آب، نسوز و مقاوم در برابر قالب (تولید کشور سوئد).

گلدان گل کریستالی، نویسنده این گلدان شفاف از یک شیشه دو جداره از نوع بوروسیلیکات مقاوم تر ساخته شده است که در جمهوری چک در تولید می شود.

در قسمت پایین دیوار داخلی منافذ منظم کوچکی برای تخلیه و مکش آب وجود دارد. قسمت بیرونی سوراخ بزرگتری برای آبیاری دارد. طراحی زیبا با استفاده از شفافیت کامل به ویژه برای پرورش ارکیده مناسب است. مواد پیشنهادی شیشه بوروسیلیکات G-0634 (تولید شده در جمهوری چک).

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.