قیر دمیده امروز برای رفع جوش بسیار مناسب است

دمیدن ثابت یک کشتی با فرآیند بسته که در پایه آن با یک اسپارگر نصب شده و در قیر دمیده امروز فرآیند دمیدن هوا برای ساخت بسیاری از انواع آسفالت سقف استفاده می شود.

آسفالت پوششی آسفالتی با هوا یا اکسید شده که برای تولید مصالح سقفی استفاده می شود که در انواع سیستم های سقفی مانند شینگل های آسفالتی، سقف های قیر اصلاح شده با پلیمر، نمدهای تقویت کننده و زیرسازی و محصولات سقف های رول استفاده می شود.

قیر اصلاح شده  یک سیستم سقف بر اساس غشاهایی که با آغشته کردن یا پوشش دادن یک یا چند لایه پارچه با آسفالت مستقیم یا اکسید شده اصلاح شده با استفاده از یک پلیمر، معمولاً پلی پروپیلن آتاکتیک (APP) یا استایرن بوتادین استایرن (SBS) ساخته می شود.

سیستم‌های قیر اصلاح‌شده ممکن است با مشعل اعمال شوند یا با چسبندگی در آسفالت داغ یا یک چسب آسفالتی بر پایه حلال با کاربرد سرد (آسفالت کات بک) نصب شوند. سیستم های قیر اصلاح شده در سقف های کم شیب (عمدتاً تجاری یا صنعتی) استفاده می شود.

دمیدن باید از پایین تانکر دمنده انجام شود. واکنش بین قیر و هوا حرارتی است. اگر حرارت تولید شده در طول مخلوط زیاد باشد، گرمای واکنش با تزریق آب کنترل می شود.

ترکیب هوا و حجم هوای دمنده دو نوع مهم در فرآیند دمیدن است. در قیر تولیدی گیاه، قیر 60.70 معمولاً با دمیدن بدست می آید. در این صورت برای ساخت قیر باید روغن مستعمل یا روغن خام مقطر 0 درصد به محصول تزریق شود در غیر این صورت شکنندگی در قیر منجر به تولید نامناسب می شود.قیر

افزایش دمای حرارت، مقدار تزریق هوا، زمان و فشار برج باعث افزایش سرعت واکنش فرآیند تولید می شود. قیر اکسید شده با هوا دمای مناسب برای عملیات تولید 265.270 درجه سانتی گراد است.

که باید کنترل شود تا بالا نرود زیرا در دمای بالا و در 288 درجه سانتی گراد شدت واکنش شدیدتر و غیرقابل کنترل می شود که منجر به انفجار در برج می شود.

ماندن طولانی مدت قیر در برج در هر شرایطی به نفع سیستم نیست و باید پس از آماده شدن به درام یا تانکر خالی تحویل داده شود.
اگر سطح مایع در برج دمنده کم است، نباید بیش از حد خاصی به سیستم اضافه شود تا هوای اضافی در قسمت های خالی جمع شده و تقریباً منجر به اشتعال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.