پیراهن بچه گانه دخترانه دختر 6 ساله را از مرگ نجات داد

همان طور که می دانیدپیراهن بچه گانه دخترانه کودکان در دنیای انگلیسی‌زبان به طور فزاینده‌ای از هم جدا شده‌اند، به‌ویژه از دختران جوان انتظار می‌رود که صورتی بپوشند.

پگی اورنشتاین در کتاب خود، سیندرلا، دخترم را خورد، می‌نویسد که لباس‌های صورتی رنگ و با تم شاهزاده خانم تقریباً برای دختران جوان در فروشگاه‌های ایالات متحده در همه جا حاضر هستند.

او این موضوع را مشکل‌ساز می‌داند زیرا دختران را نه تنها به یک رنگ، بلکه به یک طیف از تجربه محدود می‌کند و هویت دختران را به ظاهر با هم پیوند می‌دهد در واکنش به این وضعیت، یک گروه کمپین تشکیل شد.

در انگلستان در سال 2008 برای افزایش آگاهی در مورد کلیشه های جنسیتی کودکان. علاوه بر این، شرکت‌های پوشاک شروع به فروش لباس‌هایی کرده‌اند که تک جنسیتی یا جنسیتی خنثی دارند.

مانند شرکت سوئدی در حالی که سایرین به طور خاص برای ارائه چنین اقلامی تأسیس شده‌اند. یکی از بهترین یا بهترین لباس لباس های فانتزی یا شیک، به خصوص لباس شب رسمی همچنین لباس و شادی. این اصطلاح عامیانه آمریکایی بدیهی است که از سال 1902 مورد استفاده قرار گرفته است. پیراهن
یک اصطلاح عامیانه معادل، اما هنوز تثبیت نشده، رشته های سنگین است. شلوارهای کوتاه یا شلوارهای غیر مد روز. این عبارت از این استنباط طنزآمیز گرفته شده است.

که کسی که شلوار کوتاه کوتاه می پوشد باید منتظر سیل باشد. استفاده از این عبارت بدیهی است که منوط به دستورات دنیای مد است.

کت و شلوار میمون لباس رسمی یک تاکسیدو لباس کامل یک سرباز، افسر پلیس، و غیره. این عبارت ممکن است اصلاحی از ژاکت میمون باشد، کتی که قبلاً ملوانان می پوشیدند و از نظر ظاهری شبیه به ژاکت سفتی است که توسط میمون های آسیاب اندام می پوشد. این عبارت برخی از کاربردهای معاصر را حفظ می کند.

من کت و شلوار میمونی ام را درآوردم و چند کفش مناسب قرض گرفتم. (دیلن توماس، نامه ها، 1950) سوپ و ماهی لباس رسمی مردانه; یک برش کراوات سفید و دم. این اصطلاح در مورد لباس رسمی به کار می رود.

زیرا سوپ و ماهی اغلب به عنوان اولین غذای یک شام رسمی سرو می شد.مردان غیر رسمی را بیشتر از سوپ و ماهی خواهید دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.