ادویه ترشی هفت لشکر شما را از بی نظم بودن خلاص می کند

چه یک حرفه ای در ترشی یا تازه کار باشید، ادویه ترشی هفت لشکر جایی در آشپزخانه شما دارد. باور نمی کنی؟ ادویه ترشی را می توان برای چاشنی غذاها حتی فراتر از ترشی استفاده کرد.

این ترکیب ادویه های معطر ترکیبی از ادویه های شیرین و خوش طعم است که طعمی پویا به هر غذایی می بخشد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ادویه ترشی بدانید.

40 غذایی که می توانید ترشی کنید ادویه ترشی چیست؟ همانطور که ممکن است حدس بزنید، ادویه ترشی یک ترکیب ادویه است که در مخلوط ها برای ترشی کردن غذاهای مختلف استفاده می شود.

این یک ترکیب شیرین و تند است که به مواد ترشی طعم می بخشد و به خوبی در فرآیند ترشی مقاومت می کند، زیرا معمولاً از ادویه جات کامل یا خرد شده استفاده می شود.

اما از ادویه های ترشی نیز می توان استفاده کرد ترشی فرآیند حفظ یا افزایش ماندگاری مواد غذایی با تخمیر بی هوازی در آب نمک یا غوطه وری در سرکه است. روش ترشی معمولاً بر بافت و طعم غذا تأثیر می گذارد.ادویهغذای به دست آمده را ترشی می گویند یا برای جلوگیری از ابهام با ترشی مقدم می کنند. غذاهایی که ترشی می شوند عبارتند از سبزیجات، میوه ها، گوشت ها، ماهی، لبنیات و تخم مرغ.

محلول‌های ترشی که معمولاً بسیار اسیدی هستند، با pH 4.6 یا کمتر، و دارای نمک زیاد، از کار آنزیم‌ها و تکثیر میکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کنند. ترشی می تواند غذاهای فاسد شدنی را برای ماه ها حفظ کند.

گیاهان و ادویه جات ضد میکروبی، مانند دانه خردل، سیر، دارچین یا میخک، اغلب اضافه می شود. اگر غذا حاوی رطوبت کافی باشد، ممکن است به سادگی با افزودن نمک خشک، نمک شور تولید شود.

به عنوان مثال، کلم ترش و کیمچی کره ای با نمک زدن سبزیجات برای خارج کردن آب اضافی تولید می شوند. تخمیر طبیعی در دمای اتاق، توسط باکتری های اسید لاکتیک، اسیدیته مورد نیاز را تولید می کند.

سایر ترشی ها با قرار دادن سبزیجات در سرکه درست می شوند. مانند فرآیند کنسرو کردن، ترشی کردن (که شامل تخمیر می شود) نیازی به استریل کامل غذا قبل از بسته شدن ندارد.

اسیدیته یا شوری محلول، دمای تخمیر، و حذف اکسیژن تعیین می کند که کدام میکروارگانیسم ها غالب هستند و طعم محصول نهایی را تعیین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.