پودر قاووت پسته ای مناسب برای دندان درد است

و آنچه که می دانید پودر قاووت پسته ای پسته خوشمزه و سالم پسته ما 100% طبیعی است. در ما تلاش می کنیم تا بهترین محصولات با منشاء طبیعی را با استفاده از مواد غیر سمی به شما ارائه دهیم که به محصولات ما اجازه می دهد طعم، رنگ و عطر اصلی خود را حفظ کنند.

مناسب برای گیاهخواران و گیاهخواران این بسته شامل 1 کیلوگرم پسته پودری و خام می باشد که می توان آن ها را با انواع رژیم های غذایی مانند وگان و گیاهخواری ترکیب کرد، زیرا حاوی مواد حیوانی نیست.

یک عدد پسته، با طعم زیاد پسته های دوربری شده پر طعم هستند و بافتی خامه ای روی کام می گذارند. می توانید آنها را به نوشیدنی ها، میلک شیک ها، سالادها یا غذاهای اصلی خود اضافه کنید.

مکمل عالی برای هر یک از ماکارونی، برنج و بسیاری از دستور العمل های دیگر این میوه خشک فواید متعددی دارد خوردن پسته در آن لحظات خستگی یا گرسنگی بسیار سالم و سیر کننده است. پودرسرشار از فیبر، اسید فولیک و چربی های خوب (تک غیراشباع و چند غیراشباع) است. ضمانت 100% رضایت ما در دوریمد منشاء محصولات طبیعی خود را بسیار جدی می‌گیریم، بنابراین، محصولات را تحت بالاترین استانداردهای کیفیت به شما ارائه می‌دهیم.

علاوه بر این، می توانید روی ضمانت بازگشت پول (بدون سوال) و حمل و نقل رقابتی حساب کنید. پودر، گرانول و آرد پوسته پسته یک ماده طبیعی با کیفیت بالا است که در کاربردهای آرایشی متعدد، به عنوان مثال، در اسکراب‌های طبیعی، خمیر دندان و و در کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود.

پودر پوست پسته از پوسته پسته آسیاب شده و الک شده مرغوب به دست می آید. پودر ما از نظر ژنتیکی درمان نمی شود و حاوی مواد شیمیایی نیست، بنابراین، هر یک از مواد مغذی خود را حفظ می کند.

و از آنجایی که آنها دارای پروتئین، فیبر، منیزیم، آهن و ویتامین B، E و همچنین خواص آنتی اکسیدانی بالایی هستند. همچنین به دلیل خواصی که دارد به عنوان یک غذای فوق العاده به حساب می آید و به همین دلیل در غذاها و غذاهای متعددی گنجانده شده است.

با توجه به این توجه و فواید بی‌شمار آن، پسته در حال حاضر تقاضای زیادی هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای بین‌المللی دارد که بیشتر آن در مناطق اندلس، آراگون و کاستیا لامانچا کشت می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.