فوم هیدروتک برای رفع آلودگی هوا می باشد

و آنچه که می دانید فوم هیدروتک پد فوم اینچی از فوم پیش پلیمر اروپایی ساخته شده است که زمان کار محصولات مبتنی بر آب را طولانی تر می کند.

نمای باریک پدهای فوم اینچ آن ها را برای صاف کردن رنگ های سخت و مقاوم در برابر خش با یک پولیش دوگانه ایده آل می کند. هر ترکیبی از سه پد را با این بسته 3 ویژه انتخاب کنید.

پدهای فوم از فوم پیش پلیمر اروپایی وارداتی ساخته شده است. این فوم با پوشیدن طولانی مدت و با کیفیت بالا به منظور حفظ اکثریت پولیش روی سطح پد، جذب کمتری دارد.

شما زمان کار طولانی تری را با پولیش ها و ترکیبات مبتنی بر آب خود تجربه خواهید کرد و در نتیجه محصول کمتری برای رسیدن به پایان عالی استفاده می شود.

پولیش های مبتنی بر آب می توانند در برخی از پدهای فوم مانند آب خیس شوند. این مستلزم آن است که به استفاده مجدد از لاک روی پد ادامه دهید.فوم

با پدهای فوم  اینچ، پولیش های مبتنی بر آب بیشتر کار می کنند و پولیش کمتری استفاده می کنید. در زمان و پولیش صرفه جویی خواهید کرد.

پدهای فوم اینچی حذف عیوب، پرداخت و تکمیل را در مراحل کمتری انجام می دهند. این ترکیب فوم خاص هیچ آسیبی به جا نمی گذارد، بنابراین، حتی پس از ترکیب با پد برش فیروزه ای، روکش تقریباً آماده موم است. این پدها را به عنوان پدهای تمام در یک پولیش و تکمیل در نظر بگیرید.

پدهای فوم اینچ در سه نوع موجود است فوم برش پیشرفته سیان فوم آبی برای ترکیب و حذف چرخش طراحی شده است. این فوم پیش پلیمری سلول بسته رنگ اکسید شده و به شدت چرخیده را بازیابی می کند.

ظاهر می تواند فریبنده باشد. پد آبی درشت به نظر می رسد اما در واقع بدون هیچ گونه خراشیدگی به پایان می رسد. در یک مرحله به پایانی تقریباً آماده موم خواهید رسید.

این روش دیگری است که پدهای فوم 5.5 اینچی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. فوم برش آبی با به خوبی کار می کند. هر دو پولیش دارای قدرت برش عالی و روکش تمیز و براق هستند. از ترکیب پولیش پد روی سطوح نادیده گرفته شده استفاده کنید و زنده شدن رنگ را تماشا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.