کارتریج لیزری اچ پی عامل سقوط سهام شرکت ذوب آهن اصفهان در قطر

تفاوت های زیادی بین تونر و جوهر وجود دارد، از فرآیند چاپ گرفته تا نوع کارتریج لیزری اچ پی که در دستگاه خود استفاده خواهید کرد.

اگرچه اکثر چاپگرهای جوهر افشان خانگی معمولی با جوهر کار می کنند، چاپگرهای لیزری به تونر و لیزر نیاز دارند.

با توجه به تکنولوژی منحصر به فرد خود، آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

آیا چاپگر Brother دارید که از کارتریج تونر برای چاپ استفاده می کند؟ آیا با پیغام خطایی مواجه شده اید که خود به خود یا در حین تعویض یکی از تونرهای جوهر ظاهر می شود؟ در اینجا چند نکته برای رهایی سریع از آن وجود دارد.

تونر یک کپسول جوهر است که با پرینترهای لیزری، پرینترهای چندکاره و دستگاه های کپی استفاده می شود.

تونر می تواند حاوی کارتریج جوهر سیاه، فیروزه ای، سرخابی یا زرد باشد. این کارتریج جوهر حاوی تونر پودری است نه جوهر مایع مانند کارتریج های چاپگر جوهر افشان.

کارتریج
آیا کارتریج تونر پرینتر لیزری Brother خود را عوض می کنید؟ آیا دستگاه سیگنال خطایی مبنی بر عدم شناسایی کارتریج یا خالی بودن کارتریج برای شما ارسال می کند ؟

یا حتی بدون اینکه مشغول تعویض تونر باشید، پیامی ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد کارتریج تونر خالی است، در حالی که هنوز کاملا خالی نشده است؟ چراغ “تونر” چشمک می زند؟

اگر متوجه شدید که این عملیات اصلی کار نمی کند یا با کلیدهای چاپگر Brother شما مطابقت ندارد، ممکن است تکنیک دیگری برای چاپگر Brother شما مناسب باشد.

برای اطمینان از کارکرد صحیح، باید به مرجع کارتریج خود که معمولاً با “TN” شروع می شود نگاه کنید و مستقیماً اطلاعات مربوط به این مدل را جستجو کنید.

من کاور hp را نمی دانم، اما چرا به جای چسباندن، سوپرچسب را امتحان نکردید، اگر قطعات مختلف دارید، به نظر می رسد که یک چسب جدید وجود دارد که “پلاستیک” را به خوبی می چسباند.