نوجوانی که با کیف ورزشی پسرانه این گونه معادلات جهان را به هم زد

پیدا کردن کیف ورزشی پسرانه مناسب برای بردن وسایل ورزشی خود در تعطیلات همیشه آسان نیست، اما به لطف Decathlon اکنون می توانید انتخاب گسترده ای از کیف های مسافرتی را ببینید که برای هر ورزشی قابل تصور است.

با بیش از 70 ورزش برای انتخاب، از تیراندازی با کمان گرفته تا زومبا، می‌توانید کیف مناسبی را برای سفر خود تهیه کنید.

یکی دیگر از مزایای عالی انتخاب یک کیف ورزشی از Decathlon این است که دقیقاً آنچه را که نیاز دارید دریافت خواهید کرد: کیف های اسکی برای نگه داشتن میله های خود، کیف های فوتبال برای حمل چکمه ها و ظرفیت زیاد، کیف های پیاده روی ضد آب برای کمپینگ های دور.

هر چقدر هم که سفر طولانی شما باشد، می توانید روی Decathlon حساب کنید تا بتواند شما را جمع و جور کند.

کیف ورزشی با عملکرد کوله پشتی، بند شانه اضافی، محفظه کفش و مرطوب و موارد دیگر: تعداد زیادی از محفظه ها حداکثر راحتی را تضمین می کنند.

شامل یک محفظه بزرگ برای کفش با سوراخ های هوای تنفسی، یک جیب توری در کنار برای بطری های نوشیدنی، یک محفظه مرطوب ضد آب، برای تنه شنا، حوله و غیره، محفظه اصلی XXL و همچنین یک جیب توری برای تلفن همراه، کلید، کیف پول ، و غیره.

کیف

مناسب برای تمرین، مسافرت و سفرهای آخر هفته: کیف ورزشی جدید شما فقط برای باشگاه مناسب نیست! با توجه به حداکثر تطبیق پذیری آن، به عنوان یک کیف شانه هم یک همراه فوق العاده برای سفر است که می توانید به سرعت و راحت تمام وسایل سفر خود را در آن نگهداری کنید! یا به دوچرخه سواری علاقه دارید؟

سپس به سادگی کیف را به عنوان کوله پشتی روی شانه های خود ببندید و در تور بعدی خود کاملاً مجهز سوار شوید.

همه چیز در دست و سازماندهی شده! دیگر نیازی به حفاری در جیب های خود ندارید: با محفظه اصلی بزرگ، 2 محفظه جانبی و جیب مشبک، فضای کافی برای ذخیره و سازماندهی ایمن همه اشیاء قیمتی و تجهیزات ورزشی خود دارید.

به لطف جداسازی محفظه کاملاً فکر شده، اشیاء قیمتی و لباس شما همیشه از کفش و محفظه مرطوب جدا می شود.

محتویات کیف شما ایمن است و دیگر وقت خود را برای جست و جو کردن در محفظه های گیج کننده تلف نمی کنید.