منگنه برقی انگشت مردی را در اصفحان قطع کرد

همان طور که می دانید منگنه برقی وسیله ای مکانیکی است که با عبور دادن یک منگنه فلزی نازک از میان ورق ها و تا کردن انتهای آن، ورق های کاغذ یا مواد مشابه را به هم متصل می کند.

منگنه ها به طور گسترده در دولت، مشاغل، ادارات، خانه ها و مدارس استفاده می شوند. کلمه استاپلر در واقع می تواند به تعدادی از دستگاه های مختلف با کاربردهای مختلف اشاره داشته باشد.

علاوه بر اتصال ورقه‌های کاغذی به یکدیگر، منگنه‌ها می‌توانند در محیط جراحی نیز برای اتصال بافت با منگنه‌های جراحی برای بستن زخم جراحی استفاده شوند. به طور معمول، بیشتر منگنه ها برای اتصال چند ورق کاغذ استفاده می شود.

منگنه های کاغذی در دو نوع متمایز وجود دارند دستی و برقی. منگنه‌های دستی معمولاً دستی هستند، اگرچه مدل‌هایی که هنگام نصب روی میز یا سطوح دیگر استفاده می‌شوند، غیر معمول نیستند.

منگنه های برقی در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارند. عملکرد اصلی آنها این است که تعداد زیادی از ورق های کاغذ را به صورت متوالی به هم بپیوندند. برخی از منگنه های برقی می توانند تا 20 ورق را همزمان به هم وصل کنند.

 

ما از کوکی‌ها و ابزارهای مشابهی استفاده می‌کنیم که به شما امکان خرید، بهبود تجربه خرید و ارائه خدمات خود را می‌دهد، همانطور که در اعلامیه کوکی ما توضیح داده شده است.

ما همچنین از این کوکی‌ها استفاده می‌کنیم تا بفهمیم مشتریان چگونه از خدمات ما استفاده می‌کنند (مثلاً با اندازه‌گیری بازدیدهای وب‌سایت) به منظور بهبود.

اگر موافق باشید، همانطور که در اعلامیه کوکی ما توضیح داده شده است، از کوکی ها نیز برای بهبود تجربه خرید شما در فروشگاه های آمازون استفاده خواهیم کرد.

این شامل استفاده از کوکی‌های شخص اول و شخص ثالث است که اطلاعات استاندارد دستگاه مانند یک شناسه منحصربه‌فرد را ذخیره می‌کنند یا به آن دسترسی دارند.

این اشخاص ثالث از کوکی ها برای نمایش و اندازه گیری تبلیغات شخصی، تولید اطلاعات مخاطبان و توسعه و بهبود محصولات استفاده می کنند. برای رد این کوکی ها، تصمیم گیری دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر، روی سفارشی کردن کوکی ها کلیک کنید.

شما می توانید نظر خود را در هر زمان تغییر دهید. برای انجام این کار، همانطور که در اعلامیه کوکی توضیح داده شده است، به تنظیمات کوکی مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و اهداف آمازون از اطلاعات شخصی (مانند تاریخچه سفارش فروشگاه آمازون)، لطفاً از اطلاعیه حریم خصوصی ما دیدن کنید.