مردی که با ساخت کفش ایمنی البرز ثروتمند شد

در شرکت کفش ایمنی ساف گرد، اطمینان از ایمن بودن کفش هایمان و رعایت یا فراتر از استانداردهای ایمنی، اولویت اصلی ماست. 

شبکه ایمنی HyTest منبع اصلی ما برای چکمه‌ها و کفش ایمنی البرز با مارک‌های کفش ملی و سازگاری با کفش‌های باکیفیت از برندهای معتبر جهانی است. و هر چیزی که حمل می کنیم مطابق با استاندارد ASTM برای ضربه و فشرده سازی است.

ما برندهای مختلفی از جمله کفش ایمنی HyTest، چکمه و کفش Wolverine، Timberland Pro، SR Max و چندین مورد دیگر را ارائه می دهیم. 

گزینه‌های بسیاری در هر فناوری برای کفش‌های ایمنی از جمله کفش‌های مقاوم در برابر لغزش، خطرات الکتریکی، ضد آب، عایق‌دار، کفش ایمنی صنعتی، اتلاف کننده ساکن و پنجه کامپوزیت موجود است. 

شبکه تولیدکنندگان شرکت کفش ایمنی ساف گرد به ما امکان می دهد به هر فناوری و محصولات دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید دسترسی داشته باشیم.

ما می دانیم که شما سخت کار می کنید، پاهای شما نباید. به همین دلیل است که ما فراتر از آن می رویم تا کفش های ایمنی پیشرو در صنعت را برای شما بیاوریم. 

هنگامی که یک جفت کفش ایمنی را از شرکت کفش ایمنی ساف گرد خریداری می کنید، ما رضایت، خدمات و کیفیت شما را تضمین می کنیم که می توانید روی آن حساب کنید.

کفش ایمنی

Saf-Gard برندهای مختلفی از جمله کفش ایمنی HyTest، چکمه و کفش Wolverine، Timberland PRO و چندین مورد دیگر را ارائه می دهد.

در مجموع، این تولید کنندگان بیش از 1000 سبک را ارائه می دهند که شرکت کفش ایمنی ساف گرد از بین آنها گزینه هایی را برای مشتریان خود انتخاب می کند.

 کفش‌های ایمنی ما در انواع فناوری‌ها از جمله مقاوم در برابر لغزش، خطرات الکتریکی، ضد آب، عایق، کفش ایمنی صنعتی، SD و روکش‌های کامپوزیت در دسترس هستند. 

شبکه تولیدکنندگان کفش ایمنی ساف گرد به ما امکان می دهد به هر فناوری و محصولاتی که ممکن است نیاز داشته باشید دسترسی داشته باشیم.

شرکت کفش ایمنی ساف گرد به طور مستمر به دنبال راه های خلاقانه برای کاهش هزینه ها و انتقال پس انداز به مشتریان خود است. 

شبکه تولیدکنندگان ما به ما این امکان را می دهد که «خرید در اطراف» داشته باشیم. نتیجه نهایی محصولات با کیفیت بهتر و قیمت پایین تر است.