مداد شمعی تهران تبریز مشهد

مداد شمعی یکی از ابزارهای رسم انواع نقاشی ها بوده که از استقبال بالا و فروش زیادی در میان هنرمندان برخوردار است.

از برندهای مختلف آن می توان به مداد شمعی تهران تبریز مشهد و غیره اشاره نمود که به علت کیفیت بالا بسیار شناخته شده می باشند.

مداد شمعی تهران تبریز مشهد

قیمت مداد شمعی

قیمت مداد شمعی قیمت مداد شمعی و دفتر ایرانی در بازار به فاکتورهای بسیار مختلفی مانند میزان عرضه و تقاضا، وزن محصول، نوع مداد شمعی(معمولی، صابونی، ضد آب و موارد دیگر) نوع بسته بندی، نام برند، نحوه خرید(بدون واسطه یا با واسطه) نوع خرید(کلی یا جزئی)، قیمت مواد اولیه در تولید محصول و غیره بسیار متفاوت میباشد.

شما هم چنین می توانید برند مورد نظر خود را در اینترنت پیدا کرده و از لیست قیمت های مختلف این محصول با خبر شوید تا خدایی نکرده توسط فروشندگان سودجو ضرر نکنید، انجام این روش به خصوص در هنگام خرید کلی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

مداد شمعی تبریز

مداد شمعی تبریز مدادشمعی تبریز از مرغوب ترین مواد اولیه و توسط بهترین دستگاه های صنعتی در شکل های مختلفی مانند مدادی، صابونی، ضد آب و …با برندهای مختلف و رنگ بندی های متنوعی در کارخانه های مختلف این شهر تولید شده می شود.

تمامی مهدکودک ها، مدارس، والدین و غیره در شهر تبریز به علت کیفیت بالای مداد رنگی های تولیدی شهرشان از این محصول بسیار استفاده می کنند.

کارخانه ها و برندهای مختلف تبریز پس از تولید این محصول آن را به بازارهای مختلف این شهر و هم چنین شهرهای مختلف دیگر ایران می فرستند.

بسته بندی های این محصول اغلب به صورت کیف پلاستیکی، جامدادی آهنی، دفتر کلاسوری تندیس بسته بندی های تکی و غیره موجود می باشد.

علاوه بر بسته بندی های مختلف، تعداد ، رنگ بندی، وزن ، شکل ظاهری و قیمت این محصول ها در بازار بسیار مختلف است.

مداد شمعی صورتی

مداد شمعی صورتی مداد شمعی در رنگهای بسیار مختلفی در بازار موجود می باشد که یکی از این رنگ ها، صورتی می باشد.

رنگ صورتی موجود در مداد شمعی ها با برندهای مختلف با همدیگر متفاوتند برای مثال می توان به طیف رنگهای صورتی زیر اشاره نمود:

– کالباسی

-کمرنگ

-پر رنگ

-شرابی

-هلویی

-صورتی چرک

-مرجانی

-صورتی قزل آلایی

و موارد متعدد دیگر

شما هم چنین می توانید به صورت تکی هر کدام از این طیف رنگ های زیبا را که خواستید تهیه نمایید.

برخی برندهای موجود در بازار دست به یک کار زیبا زده اند و آن نیز قرار دادن انواع طیف مختلف هر رنگ داخل یک بسته بندی می باشد، برای مثال تمام مداد شمعی های صورتی داخل یک بسته که این بسته بندی برای نقاشان حرفه ای بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد.

شما می توانید با تهیه یک بسته مداد شمعی صورتی، یک بوم نقاشی، یک عدد چسب کاغذی، قیچی، مقداری مروارید لپه سفید، یک عدد چسب ماتیکی یا چسب مایع به همراه کودکتان یک تابلو بسیار زیبا درست کرده و یک عصر خاطره انگیز و سرشار از خلاقیت را برای کودکتان رقم بزنید.

برای طراحی این تابلو بوم را به حالت خوابیده روی زمین بگذارید و چسب را از وسط نصف کنید تا نازک تر شوند و به تکه های مختلف برش بزنید.

حالا با کمک فرزند خود به قسمت های مختلف تابلو این چسب ها را بزنید، برای مثال اول دور تا دور بوم را با یک لایه چسب بپوشانید و سپس به حالت های مختلف مانند مثلثی، مربعی، خطی و غیره چسب ها را روی بوم بچسبانید.

علت استفاده از چسب در طراحی این تابلو برای زیبایی و تمیزی کار می باشد.

پس از چسباندن چسب ها به قسمت های مختلف، یکی یکی مداد شمعی های صورتی را بردارید و پس از آموزش دادن به کودکتان با کمک او، تمام قسمت های تابلو را با طیف های مختلف این رنگ زیبا و انرژی بخش رنگ آمیزی کنید.

بهتر است از مداد شمعی ضد آب و یا مداد شمعی معمولی و با کیفیت استفاده کنید .

حالا چسب ها را به آرامی از بوم جدا کنید طوریکه رنگ ها پخش نشوند.

همانطور که می بینید بوم نقاشی شما به تکه های مختلفی با طیف رنگ صورتی تقسیم شده است و زدن چسب ها باعث ایجاد کادر و حاشیه ای سفید دور آن ها شده است.

در مرحله بعدی مروارید های لپه ای را به کمک چسب ماتیکی به این حاشیه های خالی بزنید، برای راحتی می توانید به کمک یک تکه سیخ کباب چوبی روی حاشیه ها چسب بزنید و از فرزندتان بخواهید که بر روی این چسب ها، مروارید قرار دهد.

پس از پایان تابلو اجازه دهید تا چسب ها به خوبی خشک شوند و لپه ها به صورت کامل به آن بچسبند.

تابلو زیبا شما آماده است، می توانید این اثر هنری ماندگار را به یک تابلوسازی ببرید و از او بخواهید که این اثر را شیشه کرده و یک قاب قشنگ صورتی انتخاب کرده و از فروشنده بخواهید که آن را دور تابلو شما، قاب گیرد.

مداد شمعی ضد آب

مداد شمعی ضد آب یکی از انواع مختلف مدادهای موجود در بازار، مداد شمعی ضد آب می باشد.

از مداد شمعی ضد آب علاوه بر استفاده به عنوان ابزاری در نقاشی به عنوان یک محصول آرایشی نیز استفاده می شود.

مداد شمعی ضد آب در رنگهای بسیار مختلفی همچون زرد، مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره ، صورتی، نقره ای و دیگر رنگ های مختلف موجود می باشد.

خاصیت ضدآب موجود در این نوع مداد شمعی باعث ماندگاری و دوام بیشتر آن شده است، بطوریکه خانم ها اغلب از رنگهای قهوه ای آن برای کشیدن ابروهای خود، پر کردن جاهای خالی ابروها و هم چنین از رنگ مشکی به عنوان خط چشم برای پایین و بالا و از رنگ هایی با تناژ صورتی، مسی، قرمز و غیره به عنوان خط لب و رژ لب استفاده می کنند.

شما می توانید به عنوان یک یادگاری بسیار خاطره انگیز، ماندگار و ارزشمند برای کودکانتان،چند عدد بوم نقاشی کوچک و یک یا دو بسته مداد شمعی ضدآب از یک برند عالی تهیه نمایید و پس از اینکه فرزند شما کمی بزرگ شد یک بوم و مداد شمعی ها را در اختیارش بگذارید و اجازه دهید هرچه دوست دارد نقاشی کند.

در پایان کار بر روی قسمت پایین یا بالا تابلو تاریخ آن روز را بنویسید و انگشت بزند.

می توانید با دادن آموزش های مختلف به کودکتان روز به روز نقاشی های بسیار زیبایی را به او آموزش دهید .

در پایان می توانید نقاشی ها را به یک مغازه تابلوسازی برده و برای عدم ایجاد لکه و غبار در دراز مدت بر روی آن، عمر تابلو را دائمی کنید.

این تابلوهای خاطره انگیز را می توانید بر روی یک قسمت از دیوار اتاق فرزندتان بگذارید تا تمام مهمانانتان بتوانند هنرهای کودکانتان را ببینند و باعث تحسین بیشتر کودک خود، افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه بالا رفتن استعداد بیشتر او شوید.