غلات صبحانه چی توز باعث می شود تا صبح خود را با شادی و نشاط شروع کنید

غلات صبحانه به‌عنوان سالم به بازار عرضه می‌شوند با جعبه‌هایی که حاوی ادعاهای سلامتی مانند «کم‌چربی» و «غلات کامل» هستند. با این حال، اولین ترکیبات ذکر شده آنها اغلب غلات تصفیه شده و شکر هستند.

مقادیر کم غلات کامل این محصولات را سالم نمی کند.

با این حال، مطالعات نشان می دهد که این ادعاهای بهداشتی روشی موثر برای گمراه کردن مردم به این باور هستند که این محصولات سالم تر هستند.

غلات صبحانه چی توز اغلب دارای ادعاهای بهداشتی گمراه کننده ای هستند که روی جعبه آنها چاپ شده است اما با شکر و غلات تصفیه شده پر شده اند.

تولیدکنندگان مواد غذایی به طور خاص کودکان را هدف قرار می دهند.

شرکت ها از رنگ های روشن، شخصیت های کارتونی و فیگورهای اکشن برای جلب توجه کودکان استفاده می کنند.

غلات

جای تعجب نیست که این امر باعث می شود کودکان غلات صبحانه را با سرگرمی و سرگرمی مرتبط کنند.

این نیز بر ترجیحات طعم تأثیر می گذارد.

مطالعات نشان می دهد که برخی از کودکان طعم غذاهایی را ترجیح می دهند که روی بسته بندی آن شخصیت های کارتونی محبوب وجود دارد.

قرار گرفتن در معرض بازاریابی مواد غذایی حتی یک عامل خطر برای چاقی دوران کودکی و سایر بیماری های مرتبط با رژیم غذایی در نظر گرفته می شود.

همین محصولات اغلب ادعاهای سلامتی گمراه کننده ای نیز دارند.

در حالی که رنگ‌ها و کارتون‌ها این محصولات را برای کودکان جذاب‌تر می‌کنند، ادعاهای بهداشتی باعث می‌شود والدین احساس بهتری نسبت به خرید چنین محصولاتی برای فرزندانشان داشته باشند.

تولیدکنندگان غلات در بازاریابی – به ویژه در مورد کودکان متخصص هستند.

آنها از رنگ های روشن و کارتون های محبوب برای جلب توجه کودکان استفاده می کنند، که مطالعات نشان می دهد بر ترجیحات طعم تأثیر می گذارد.