دمپایی زنانه جدید که دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد

به اصطلاح دمپایی زنانه جدید usb، دمپایی هایی با تراشه های گرمایش USB داخلی هستند.

این نوع دمپایی عمدتاً به مواد ورقی اطلاق می شود که توسط منبع تغذیه پورت اتصال USB کامپیوتر گرم می شود.

برخی از افراد فیلم گرمایش USB را به عنوان فیلم گرمایش، فیلم گرمایش یا فیلم گرمایش الکتریکی نیز می نامند.

دمپایی هایی با فیلم گرمایش USB داخلی معمولاً برای پوشیدن در زمستان های سردتر مناسب هستند.

دمپایی های داخلی با بهبود کیفیت زندگی افراد روز به روز به زندگی مردم نزدیکتر می شوند.

دمپایی های داخلی به طور کلی به دمپایی نخی، دمپایی روباز، دمپایی حمام، دمپایی لاغری، دمپایی تناسب اندام، دمپایی کف پاپی، تقسیم می شوند.

دمپایی

دمپایی و غیره، همانطور که از نام آن پیداست، مهم نیست که چه نوع دمپایی داخلی عمدتاً در اتاق استفاده می شود، ویژگی های راحتی، بهداشت، گرما و راحتی باعث می شود که دمپایی های داخلی به تدریج به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شوند.

صندل هایی که خانم ها می پوشند ممکن است گاهی شبیه دمپایی باشد یعنی فقط انگشت پا پاشنه ندارد اما اغلب به جای پاشنه صاف، کفش پاشنه بلند دارد، در این زمان به آن دمپایی نمی گویند، بلکه به سادگی به آن کفش پاشنه بلند یا پاشنه بلند می گویند.

بسیاری از مردم این نوع ته را ناآشنا می یابند، اما در واقع، افرادی که اغلب به سفرهای کاری می روند و افرادی که دوست دارند درام های کره ای را تماشا کنند غریبه نیستند.

شستشوی هتل اساساً از این نوع کف ساخته می شود. دمپایی هایی که بسیاری از خانواده ها در نمایش های کره ای می پوشند نیز از این نوع هستند.

مزایای زیر EVA عبارتند از: سفت، سبک، آسان برای تمیز کردن، راحت و تنفس، نرم و غنی از رنگ. پردازش آسان، اتصال آسان، افتادن آسان نیست.

مناسب برای کفش های ساحلی، دمپایی های راحتی خانگی، دمپایی های مسافرتی و غیره.