تاثیر خودکار بیک ایرانی بر روی مشتریان

اگر تا به حال برایتان پیش آمده است که خودکاری به طور مرموزی از روی میزتان دور شود و سپس مجبور شده باشید با یک جایگزین ضعیف بنویسید می دانید که یک خودکار با کیفیت چقدر مهم است.

چه در حال امضای چک، یادداشت برداری یا نوشتن نامه عاشقانه باشید، یک خودکار بیک ایرانی عالی می تواند دستخط شما را واضح ترین و زیباترین جلوه دهد (و همچنین می تواند در طول مسیر لذت بخش باشد).

خبر خوب این است که برای به دست آوردن خودکاری که ارزش امضای شما را داشته باشد، نیازی به هزینه زیادی ندارید.

پس از تحقیق در مورد 45 خودکار و نوشتن غیرت با 26 مورد از آنها، توصیه هایی برای خودکارهای توپی، رولربال و ژل داریم که مقرون به صرفه و نوشتن با آنها راضی کننده است.

در اکثر مواقع، Uni-ball Jetstream RT بهترین قلم برای این کار است.

به سرعت خشک می شود، بنابراین برای چپ دست ها و کسانی که نگران لک شدن هستند عالی است مخصوصاً هنگام نوشتن بر روی کاغذ صاف، برچسب یا رسید.

خودکار

به لطف جوهر هیبریدی یا ویسکوزیته کم، Jetstream RT تیره‌ترین خطوط را در بین قلم‌های توپی که آزمایش کرده‌ایم ایجاد می‌کند و جوهر آن به نرمی و یکنواخت بدون پرش جریان می‌یابد – مانند یک قلم ژل، اما با خشک شدن سریع.

مزایای توپ پوینت همچنین جوهر این قلم ضد آب، مقاوم در برابر محو شدن است و برای مقاومت در برابر شستشوی چک طراحی شده است. برای امنیت بیشتر و آرامش خاطر.

جت استریم RT یک انتخاب Wirecutter از سال 2013، در انواع پهنا و رنگ های نوک عرضه می شود. و آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که نسبت به سایر خودکارهای پلاستیکی‌تر، احساس و ظاهر بهتری دارد.

شما باید آن صدای کلیک رضایت بخش از یک خودکار جمع شونده را دوست داشته باشید! مانند سایر سبک ها، این خودکار می تواند در رنگ های مختلف جوهر بنویسد.

شما همچنین می توانید از بشکه های نازک یا ضخیم ساخته شده از پلاستیک یا فلز انتخاب کنید.