با برنج تایلندی درجه یک دیگر شکم نمی آورید

من می خواهم به سیاست ها اشاره کنم.

هر دو تعهد مهم است از زمان دولت قبل تا اینجا پیاده انبار می بینید که کشاورزانی که برنج تایلندی درجه یک، برنج ممتاز می کارند، اینها هیچ سودی نخواهند برد.

چون تعهد را قبول نکرد بنابراین او مجبور شد برای فروش به افرادی که غذا می‌خورند روی بیاورد.

که بازار آن هنوز باریک است اگر نتواند بفروشد ضرر دارد. ما باید در مورد چگونگی تغییر، کاهش هزینه ها، بهبود فناوری تجدید نظر کنیم.

توسعه انواع برنج مزرعه را توسعه دهید آنها باید همه آنها را انجام دهند.

اگرچه یک روند هشدار در دنیای رسانه های اجتماعی در مورد خرید مستقیم برنج از کشت کشاورزان از طریق دنیای آنلاین وجود دارد، دانشیار دکتر پرافاس خاطرنشان می کند که این روند فقط یک روند موقت است.

در بلندمدت، این بازارهای برنج باید به طور گسترده‌تری گسترش یابد.

برنج تایلندی

برای بهره مندی بیشتر کشاورزان و باید در زمینه هایی مانند حمل برنج برنامه ریزی شود امروزه برنج محلی مستقیماً از طریق پست به دست مصرف کنندگان می رسد.

باعث می شود مصرف کنندگان پول زیادی بپردازند، از جمله گسترش بازارهای صادراتی که در حال حاضر رقیبی ندارند

دانشیار دکتر پرافات گفت که دانشگاه چولالانگکورن به رهبری انجمن معلمان در تلاش است تا با باز کردن بازار برنج ارگانیک به کشاورزان کمک کند.

یک غرفه برای فروش برنج در روز سه شنبه وجود دارد. و با اداره گیاه شناسی همکاری کرد دانشکده علوم توسعه فرآوری محصولات برنج، از جمله بستنی برنج معطر ناخونچایسری از گروه منطقه سند جامعه Khlong Yong – Lan Tak Fa، در مورد جامعه به عنوان یک کل، باید دیدگاه خود را نسبت به کشاورزان و برنج تغییر دهد.

ما باید با غذای خود مانند شراب رفتار کنیم.

از درس قدردانی کنید تاریخ، فرهنگ، برنج با داستان ها، ریشه ها، جذب زیبایی شناسی برنج ما باید در اینجا سیستم غذایی را تثبیت کنیم.